graphic Forum  Strona Gwna  


dziewczyny plis podajcie mi link (któy działa) do tych ćw Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
 Forum Strona Gwna -> Lista mp3  
Autor Wiadomo
 PostWysany: Wto 18:37, 08 Kwi 2014 

Juukla
Elite Uploader
Elite Uploader



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 773
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

 
 
 

dziewczyny plis podajcie mi link (któy działa) do tych ćw

Nie słuchajcie nigdy idiotów typu, ze goraczka czy lekkie przeziębienie nie jest p/wskazaniem do szczepienia!
[link widoczny dla zalogowanych]
dobrzez wytlumaczylam?
Czesc dziewczyny, ja tez szukam kolezanek do pogadania i bratnich duszy.Jestescie jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i zapraszam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem załamana,chce wrócić do dawnego koloru>średni blon ...czy mam iśc do fryzjera zciągać kolor czy są inne sposoby ????

Dleczego wywołuje az takie skutki uboczne i az u tylu kobiet?? [link widoczny dla zalogowanych] no nie sądzę aby 900-1000 kcal to było za dużo zwłaszcza przy mojej pracy...
Poszłam z grzybicą i pierwszy raz mnie nie zbadała, żeby mnie nie bolało, tylko dała mi leki wstępne żeby najpierw trochę zaleczyć. a ja nie mam toleracji ani do różowych paniuś z białymi torebeczkami ani do babochłopów w glanach. a dentystka jaka wredna chyba heh a sankowski to juz w ogole jakis taki dziwny... heej, pisalam do Was wczoraj ale post sie nie pojawil :/ a ja nie mam farbowanych wlosow tylko naturalny braz wiec nie wiem czy kosmetyki John Frieda by mi odpowiadaly, jak myslisz? [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie nie naciagala na zadnego lekarza ale pokazala efekty pracy wyzej wymienionej pani dr. Odpowiadając na pytania: Dzwonić pewnie na razie nie będę, bo znając moje szczęście to jakaś miła pani najpierw cierpliwie wysłucha lity moich pytań a potem odeśle mnie na stronę ineternetową firmy... Przy moich akurat było to metoda laserowa, tzn z takim aparatem Laser Extend. Witaj apatia! Z torbielami można życ i 100 lat, oby tylko nie były złośliwe, Musisz zrobić badania Ca 125. Pozdrawiam..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I podziwialam DR za odwagę, że taką pacjentkę jak mnie przyjmuje w takiej klinice.
aaa nikt mi nie odpowiedzial na moje pytanie buu ;p
Zespół jest z Psar.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja sie tyle naczytalam i teraz to dopiero mam metlik jakie cw.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie spodbala sie im Twoja wypowiedz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Hej nie dolacze chocby z tego powody ze dietami i zywieniem czlowieka interesuje sie tylko z i wylacznie z ciekawosci, takie hobby mozna powiedziec
Jeszcze tylko 12 dni i koniec . szkoda ze kiepskie efekty ;/ Polecam chińską bańkę! Julii mieszkam w Barumini, godzine drogi od Cagliari, a rodzina twojego chlopaka skad jest? A tak poza tym to dostałam pączki [link widoczny dla zalogowanych]
spada ( dane w stopce) i o to chodzi . To są powazne choroby. Czuje się dobrze i napewno powórzę, tylko tym razem postaram sie tak nie zwlekać palona kawa a teraz czarny bez.. Często lekarze na wizytach prywatnych nawet nie myślą o wypisywaniu skierowania na badania pacjentce, bo bedzie musiała za to sporo zapłacić, więc przepisują leki metodą chybił-trafił- a pacjentki są zadowolone i chwalą lekarza, bo spełnia ich życzenia Nie wypowiadam się o efektach, bo dopiero się zastanawiam nad kupnem A jak sie to ściąga?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
możesz pracować wszędzie gdzie będziesz miał kontakt z żywnością....
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie przepadam za udzielaniem rad ale uważam że bardzo potrzebna jest Ci terapia.Z różnych przyczyn choć za najważniejsza uważam tą że masz zaburzone umiejętności komunikowania się z ludźmi.Wynika to z izolacji którą sobie narzuciłaś próbując stworzyć swój mały ale tylko tobie znany świat,paradoksalnie pewnie wydaje Ci się że jest bezpieczny.Podobnie zachowuje sie alkoholik więc to wskazuje na głębokie twoje współuzależnienie.Myślę że to Twoje poczucie bezpieczeństwa pozwala Ci na dobry kontakt z przyjacielem internetowym,bo jest na pewna odległość.Ale przyznaję rację temu kto wcześniej napisał że nie jesteś jeszcze na związek gotowa.Korespondencja internetowa to nie to samo co realne relacje.Zacznij wielkie porządki od siebie.Oczyść swą przestrzeń dookoła.Zacznij się leczyć,uczyć poznać siebie,relacji z innymi(czego nie znasz).Porozumienie zranionych dusz skutkuje czasem dobrymi relacjami związanymi z wzajemnego zrozumienia,ale istnieje ryzyko że druga strona czerpiąc dla siebie twoją akceptacje niespodziewanie wycofa się.To jak uczuciowy wampiryzm.Na pewno teraz Ty teraz też zyskujesz wiele i potraktuj to jak inwestycję w siebie ale nie chwytaj się tego jak deski ratunku bo może okazać się spróchniała.Jesteś zbyt słaba.Potrzebna Ci siła żeby żyć.Musisz zdecydować się na terapię.Odzyskasz swoje imię Podobnie Twój internetowy przyjaciel gdyby chciał być wobec Ciebie uczciwy powinien uporządkować swoje życie.Mówię o poważnych wspólnych relacjach choć istnieją też w życiu inne opcje i innymi powodami sie ludzie kierują głodni zmian.Nie potępiam nikogo pod warunkiem że jest świadom swojego postępowania.Tobie może tej świadomości zabraknąć bo jesteś jak jedna wielka rana.Pozdrawiam Cie serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
No rzeczywiście Yaiya ja też po godzinie na orbitreku chyba bym padła Oczywiscie nie ruszamy sie z Pinerolo, bo jest tu tak uroczo, ze nie mamy czego szukac w innym miejscu (widok osniezoych szczytow za oknem przesadzil sprawe .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja osobiscie nie potrafie zrozumiec dziewczyn, ktore zastanawiaja sie wogole nad przyszloscia z Turkiem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mleko = tutaj to nie wiem bo mleko ma wsciekle duzo wegli wiec wszystko zalezy od tego ile dodalas licz srednio 2g na lyzeczke jesli juz koniecznie musisz to dodawaj tlusta smietanke do kawy ale nie wolno przekroczyc dziennie 2-3 lyzeczek
[link widoczny dla zalogowanych]

Hehe!!! [link widoczny dla zalogowanych] A ty Aga mieszkasz w akademiku czy wynajmujesz z kimś?
U nas chodziło by imiona były krótkie mamy długie nazwisko no i nie lubimy imion na czasie wolimy stare więc jak się nic nam nie zmieni to pewnie tak zostanie. Też mam kręcone włosy. I tak się skończyła moja przygoda z orbitkiem. No ale ja dalej to znam tylko z teorii, a będe musiała się przygotować do praktyki mi kolanko ucieka do srodka, wczeniej mialam raz prostowane ale bylam mala mialam 12lat wiec po intensywnym wzroscie i tak znow polecialo.wies zjesczze jest tak ze lekarz mi powiedzial ze jak wyprostuja mi kosc to skrot sie tez wmniejszy automatycznie ale jak to bedzie w czasie zobaczymy. [link widoczny dla zalogowanych]
Polopiryna zabila na swiecie ok. No nic, mam juz upatrzonego drugiego (innego)i dlugo nie mam zamiaru sie zastanawiac.Wlasnie bede zamawiac byłam tam jako modelka i mam świetną fryzurę!!! W trakcie kuracji oczyszczającej używaj dezodorantów neutralizujących zapach potu (np. nadejdzie czas, że każde drzewo i każdy kamień będzie krzyczał za mną jest żyd - przyjdź i zabij go w imię Allaha ?? Ciekawe jak mi pójdzie?! Zapraszamy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba najważniesza - nie podjadać - sami siebie oszukujemy
Nie mogę jej namierzyć, nie wie ktoś gdzie teraz pracuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od tamtej pory zauwazyłam taka róznice ze paznokiec odrósł do połowy juz w normalnym kolorze, troszke jeszcze w 1/4 przyżółknięty i chropowaty ale odrósł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam tych kilku miesiecy.
Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800tematów ,ponad 6000postów,fotki pozabiegowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

..3 litry to możliwe ale raczej wątpliwe że to będzie woda-mineralna [link widoczny dla zalogowanych] Potem za tydzień w piątek zwiększyć do 1/2.
Ja mam długą historie odchudzania z sukcesami - dużymi bo z wagi takiej jaką mam obecnie 68 ( a jeszcze tydzień temu 64 ) doszłam do wagi 47 - 50. Pewnie Ci się mięśnie rozrosły.Hi hi! o tak!! Cóż... Trzymam kciuki, żeby to chwilowa niestrawność była - po zjedzeniu czegoś Nie znoszę właśnie takich sytuacji, nigdy nie wiem, czy to coś drobnego, czy też jakaś poważniejsza infekcja - bo Karolka chyba jednak jest alergikiem i czasem dziwne rzeczy nam sie przytrafiają.... [link widoczny dla zalogowanych]
Lekarka powiedziała ze po operacji wszystko wróci do normy, więc z jednej strony chce to już mieć za sobą a z drugiej sie boję. ale Ty jestes dopiero 3 tygodnie po zabiegu... 11.Christina Aguilera - Hurt Ja jadę na wizytę w środę i będę wiedzieć już kiedy mi ściągają aparaty. mam b. mam nadzieje,że niedługo coś u was ruszy.Trzymam kciuki organizmu, kwasy tluszczowe uwalniaja sie z komorek tluszczowych (wszedzie po troszku), wedruja do krwi, przerabiane sa na glukoze i inne substabcje i z krwi wedruja do pracujacych miesni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy

 
Zobacz profil autora
 Forum Strona Gwna -> Lista mp3
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Opcje
 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wywietl posty z ostatnich:   
 


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com
Regulamin